kalout
1 مسافر
تعداد اتاق
+
-
اتاق 1
بزرگسال (+12)
+
-
کودک (-12)
+
-
عنوانعمان - پادشاه خاورمیانه
شروع قیمت ها از1220 دلار شروع قیمت ها از850 دلار
تاریخ اعتبار1402/11/27 الی 1402/12/04
کشورعمان
شهرمسقط شهرNizwa
مدت اقامت7 شب و 8 روز
ایرلاینSalamAir
تاریخ تور
نگاه کلی به تور عمان - پادشاه خاورمیانه
tour-icon-des

مقاصد

عمان

مسقط

Nizwa

tour-icon-service

خدمات

صبحانه

بیمه مسافری

اینترنت رایگان

پرداخت ورودیه ها

راهنما بین شهری

راهنما فرودگاه

سیم کارت

گشت تاریخی

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

راهنما تور

tour-icon-tripplan

برنامه سفر

روز اول

با توجه به ساعت مندرج در بلیت پرواز تهران را به سمت مسقط ترک می‌کنیم. با رسیدن به این شهر زیبای ساحلی به سمت هتل ترانسفر شده و اتاق ها را تحویل می‌گیریم. سپس وقت ازاد خواهیم داشت تا به گشت و گذار در شهر و یا مراکز خرید بپردازیم. جهت استراحت و اقامت به هتل می‌رویم.

روز دوم

صرف صبحانه در هتل و شروع گشت شهری در مسقط امروز به بازدید از کاخ سلطنتی العالم و بافت قدیم و بازار قدیمی شهر خواهیم رفت، بعد از ظهر وقت آزاد خواهیم داشت تا از جزیره دیمانیات و یا مراکز خرید بازدید کنیم. جهت اقامت و استراحت در مسقط به هتل خواهیم رفت.

روز سوم

پس از صرف صبحانه در هتل به سمت منطقه کوهستانی جبل اخضر یا کوه‌های سبز عمان می‌رویم. کوهستان‌های منحصر به فرد این منطقه بسیار تماشایی هستند. باغ‌های پلکانی و سیستم ابرسنای قنات‌های «افلاج» که ثبت یونسکو هستند از جاذبه‌های دیگری هستند که می‌بینیم. به سمت شهر نیزوا می‌رویم. پس از تحویل اتاقها وقت کافی جهت استراحت خواهیم داشت. اقامت در شهر نیزوا

روز چهارم

پس از صرف صبحانه در هتل، امروز از قلعه نیزوا، بازدید کرده و در بازارچه صنایع دستی و بافت قدیم نیزوا و روستاهای بهلا و جبرین گشت و گذاری خواهیم داشت. در نهایت استراحت در هتل؛

روز پنجم

صبح به سمت شرق عمان و ناحیه بیابانی واهیبا حرکت می‌کنیم، در راه از شهر ازکی و روستای برکه الموزبازدید کرده و غروب را در تپه های شنی واهیبا خواهیم بود و اقامتی به یاد ماندنی در لوژ کویری و لذت سکوت و شب کویر را خواهیم داشت.

روز ششم

پس از صرف صبحانه از تپه‌های شن روان منطقه کویری واهیبا بازدید خواهیم کرد. سپس به سمت شهر ساحلی صور حرکت می‌کنیم، بعد از ظهر وقت کافی جهت استراحت و ریلکس کردن در ساحل دریا را خواهیم داشت. اقامت در هتل شهر صور

روز هفتم

پس از صرف صبحانه امروز جهت بازدید از شهر بنی خالد و واحه سرسبز و زیبای وای الشعب و گودال بیماه خواهیم رفت و در ادامه با قایق سواری در دریای عمان از دلفین‌ها دیدن خواهیم کرد. اقامت در هتل شهر صور.

روز هشتم

پس از صرف صبحانه اتاق ها را تحویل داده و با توجه به ساعت مندرج در بلیت پرواز، از شهر ساحلی صور به سمت مسقط می‌رویم و با خاطراتی خوش از این کشور عربی به ایران باز می‌گردیم.

tour-icon-description

توضیحات تکمیلی

نوع

ماجراجویی(تور)

ساحل

شهر و خرید

طبیعت گردی

روزهای رفت

جمعه

روزهای برگشت

جمعه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

متخصصان

هزینه

متوسط(وسط)

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

وسیله نقلیه توریستی

tour-icon-article

مشاوره و رزرو تور

captcha