kalout
1 مسافر
تعداد اتاق
+
-
اتاق 1
بزرگسال (+12)
+
-
کودک (-12)
+
-
عنوانکوبا - سرزمین چگوارا
شروع قیمت ها از1930 دلار
تاریخ اعتبار1402/11/17 الی 1402/11/28
کشورجزایر کوچک حاشیه‌ای ایالات متحده آمریکا
شهرکوبا شهرهاوانا شهروارادرو
مدت اقامت12 روز و 11 شب
تاریخ تور
نگاه کلی به تور کوبا - سرزمین چگوارا
tour-icon-des

مقاصد

جزایر کوچک حاشیه‌ای ایالات متحده آمریکا

کوبا

هاوانا

وارادرو

tour-icon-service

خدمات

صبحانه

بیمه مسافری

اینترنت رایگان

راهنما بین شهری

گشت خرید

گشت طبیعی

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

راهنما تور

tour-icon-tripplan

برنامه سفر

روز اول

با توجه به ساعت مندرج در بلیط پرواز تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کنیم. با توجه به فاصله زمانی تا پرواز هاوانا، در فرودگاه استانبول به انتظار میمانیم یا داخل شهر استانبول به گشت کوتاهی میپردازیم.

روز دوم

نیمه شب به سمت هاوانا پرواز میکنیم. پس از وارد شدن به فرودگاه هاوانا و کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار و تبدیل پول در فرودگاه، به سمت هتل محل اقامت در هاوانا می‌رویم، بعداز ظهر با توجه به خستگی مسیر همسفران می‌توانند وقت خود را با استراحت در هتل یا به گشت و گذار اختیاری در بافت قدیم هاوانا بپردازند.

روز سوم

پس از صرف صبحانه گشت یکروزه بافت تاریخی و ثبت جهانی شده هاوانا را خواهیم داشت و بازدید از کلیسای جامع سن کریستوبال، موزه انقلاب، میدان آرماس، یادبود تمپلته از برنامه این روز سفرمان خواهد بود. سپس جهت استراحت به هتل محل اقامت‌مان بر‌می‌گردیم.

روز چهارم

پس از صرف صبحانه امروز عازم گشتی مهیج به سوی مزارع تنباکو و سیگار برگ هستیم، گشتی یکروزه در وینیالس، منطقه پینار دل ریو Pinar del Ríoشامل منظره یاسمن ها روستای وینیالس مزارع تولید و کشت تنباکو، غار آبی سرخپوست و تپه آهکی موگوته و نقاشی دیواری پیش از تاریخ را با هم تجربه خواهیم کرد. جهت استراحت به هتل بازمی‌گردیم.

روز پنجم

پس از صرف صبحانه این فرصت را خواهیم داشت تا به تناسب سلیقه به گشت اختیاری در شهر بپردازیم. می‌توانیم از خانه ارنست همینگوی The Hemingway Home and Museum و یا تمساح کوبایی بازدید کنیم و یا در داخل شهر هاوانا به گشت و گذار و قدن بپردازیم. در نهایت جهت استراحت به هتل محل اقامتمان بازمی‌گردیم.

روز ششم

پس از صرف صبحانه بسوی سانتاکلارا Santa Clara حرکت خواهیم کرد. در بین راه از مسیر قطار و مزارع نیشکر روستایی استرالیا دیدن می‌کنیم. بعد از ناهار از بنای یادبود چه گوارا دیدن می‌کنیم. مسیرمان را بسوی ترینیداد ادامه می‌دهیم.

روز هفتم

امروز از بافت روستای رنسانسی و تاریخی ترینیداد بازدید می‌کنیم. بعد از ظهر وقت آزاد برای گشت های آزاد مثل دوچرخه سواری، اسب سواری یا گشت در سواحل ترینیداد و... را داریم.

روز هشتم

پس از صرف صبحانه امروز تا ظهر وقت آزاد برای گشت در ترینیداد زیبا را داریم. بعد از صرف ناهار به‌سوی سواحل دریای کاراییب و شهر وارادرو حرکت می‌کنیم.

روز نهم

امروز وقت آزاد خواهیم داشت و می‌توانید با خیالی آسوده در سواحل کاراییب و وارادرو گشت بزنید، از تفریحات دریایی و سواحل زیبا استفاده کنید یا به استراحت بپردازید.

روز دهم

وقت آزاد برای گشت‌های اختیاری وارادرو (استفاده از تفریحات هتل، چتربازی، سافاری با چیپ و شنا در دریاچه غار و...).

روز یازدهم

صبح به سوی فرودگاه هاوانا حرکت می‌کنیم. پرواز از هاوانا به سوی استانبول خواهیم داشت.

روز دوازدهم

حوالی صبح به استانبول می‌رسیم و سپس با پرواز بعدی به طرف تهران پرواز خواهیم کرد.

tour-icon-description

توضیحات تکمیلی

نوع

ساحل

شهر و خرید

طبیعت گردی

روزهای رفت

سه شنبه

روزهای برگشت

شنبه

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

متخصصان

هزینه

متوسط(وسط)

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

وسیله نقلیه توریستی

tour-icon-article

مشاوره و رزرو تور

captcha