kalout

1۰ تا از بهترین هتل های دبی را بشناسید

دبی، نور چشمی امارات متحده عربی و یکی از معروف‌ترین نقاط گردشگری در دنیاست. این شهر زیبا و مدرن، در سال‌های اخیر تغییرات چشم‌گیری داشته است. شهری با جاذبه‌های مدرن و شگفت‌انگیز، رستوران‌ها و کافه‌هایی جذاب و هتل‌هایی لوکس و مجلل که همه آن‌ها کنار هم سفری به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زنند.

از هر چه بگذریم، نمی‌توان جادوی به‌کاررفته در ساخت هتل‌های دبی را نادیده گرفت. برخی از هتل‌های این شهر به‌قدری زیبا و جذاب هستند که خود به‌تنهایی یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند. این همه جذابیت ما را بر آن داشت تا در این بلاگ پست شما را با بهترین هتل های دبی از نوع ۵ ستاره، ۴ ستاره و ۳ ستاره آشنا کنیم تا اگر قصد سفر به این جزیره پر از شگفتی را داشتید، با آگاهی بیشتر برای رزرو هتل دبی اقدام کنید. با ما در ادامه نوشته همراه باشید که سری به بهترین هتلهای دبی بزنیم.

1- هتل جمیرا امارت تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

هتل جمیرا امارت تاورز یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های دنیاست. این هتل ۴۰۰ اتاق مجهز و لوکس دارد که هرکدام بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. این هتل ۵ ستاره هر انتظاری که از یک هتل لوکس و عالی دارید را برآورده می‌کند.

هتل Jumeirah Emirates Towers زیبا؛ باشگاه ورزشی، صرافی، ماهواره و رستوران‌های عالی بین المللی وجود دارد و می‌توانید با سرویس رایگان هتل، به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر رفته و برگردید. خلاصه از این هتل لوکس هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم و تا زمانی که خود در این مکان نباشید، متوجه عظمت و جذابیت آن نخواهید شد. این هتل در جاده شیخ زاید، داخل برج‌های امارات واقع شده است.

2- هتل رافلز (Raffles Hotel)

هتل ۵ ستاره رافلز یکی از بهترین هتل‌ های دبی است. این هتل مجلل 252 اتاق دارد و امکاناتی مانند استخر روباز، جکوزی، سونا، سالن اسپا، ماساژ، خدمات پرستاری کودک، منوی ویژه غذاهای رژیمی، پذیرش 24ساعته، خدمات اتاق vip، تهویه مطبوع و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل Raffles زیبا و مجلل در بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید واقع شده است و فاصله زیادی با مرکز خرید وافی دبی ندارد. همچنین از فرودگاه اصلی دبی تا این هتل حدود 15 دقیقه زمان می‌برد.

3- هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah Hotel)

هتل برج‌العرب جمیرا، هتل 7 ستاره دبی است که 202 اتاق دارد و در 27 طبقه ساخته شده است. باورتان می‌شود؟ یک هتل 7 ستاره که امکاناتی فوق لاکچری را ارائه می‌دهد. این هتل فوق لوکس، چشم‌انداز رویایی از دریای خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد و چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. از امکانات این هتل شگفت‌انگیز می‌توان به وای فای رایگان، سرویس خواب با کیفیت، قهوه‌ساز، چای‌ساز، میز مطالعه، تلویزیون تعاملی HD TV و iMac 21 اینچ، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات زیبایی، تناسب اندام، سونا، باشگاه برای کودکان و نوجوانان و… اشاره کرد. هتل Burj Al Arab Jumeirah در خیابان جمیرا واقع شده است.

4- هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal Dubai)

هتل آتلانتیس رویال دبی در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و معماری بسیار زیبایی دارد. این هتل ۵ستاره در جزیره نخل جمیرا و در زمینی به مساحت ۸۷ هزار مترمربع در ۴۳ طبقه ساخته شده است که هر طبقه امکانات خاص خودش را دارد. استخر اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌ساز، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی‌بار و… تنها بخشی از خدمات این هتل لوکس هستند.

چهار استخر روباز در هتل آتلانتیس رویال دبی وجود دارد که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین 2 رستوران لاکچری در هتل Atlantis The Royal وجود دارد که انواع غذاهای مدیترانه‌ای و پرویی را سرو می‌کنند. این هتل پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت رایگان و… را برای شما در نظر گرفته است تا رضایت حداکثری‌اتان را جلب کند.

5- هتل جمیرا القصر دبی (Jumeirah Al Qasr Madinat Jumeirah)

هتل جمیرا القصر دبی هتلی 5 ستاره با 294 اتاق و سوئیت که در منطقه Al Sufouh شهر دبی واقع شده است. منطقه ال سوفو فاصله کمی تا ساحل دارد و از مرکز شهر و فرودگاه دور است؛ اما هیچ یک از این موارد سبب نمی‌شود که هتل جمیرا القصر به یکی از بهترین هتل های دبی تبدیل نشود. این هتل در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و به برج العرب نزدیک است. همچنین در نزدیکی مراکز خرید معروفی مانند امارات و البرشا قرار دارد که به مزاج گردشگران بسیار خوش می‌آید.

زمانی که وارد هتل Jumeirah Al Qasr شوید، از سبک معماری تاریخی آن که با فرهنگ عربی درآمیخته شده است، لذت می‌برید. درواقع معماران این هتل بیان کردند که این سبک معماری را از داستان‌های هزار و یک شب الهام گرفته‌اند. بیشتر اتاق‎‌ها و سوئیت‌های این هتل، منظره‌ای رو به دریا دارند که همه را مجذوب خود می‌کنند.

جمیرا القصر مانند سایر هتل‌های ۵ ستاره از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلفن، مینی‌بار، دستگاه چای‌ساز، قهوه‌ساز، دستگاه تصفیه هوا، کمد لباس، اتو، صندوق امانات تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای برخوردار است. برخی از سوئیت‌های هتل جمیرا القصر، تجهیزات آشپزخانه و وسایل پخت‌وپز هم دارند. در این میان، برخی دیگر از این سوئیت‌ها دارای جکوزی و استخر خصوصی هستند که دل بسیاری از مسافران را می‌رباید.

وجود ۹ رستوران اختصاصی در هتل جمیرا در نوع خود شگفت‌انگیز است؛ چراکه می‌توانید هر لحظه که اراده کردید، غذایی لذیذ از سرتاسر جهان مانند غذاهای خاورمیانه‌ای، فرانسوی، آمریکایی، مدیترانه‌ای، تایلندی و… میل کنید.

این هتل استفاده از پارکینگ، استخرهای روباز و سرپوشیده، اینترنت و باشگاه ورزشی را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد تا بیش از پیش احساس راحتی کنید. سایر امکانات هتل مانند موج‌سواری، قایق‌سواری، غواصی و اجرای زنده موسیقی، پارک آبی، ترانسفر فرودگاهی و… شامل هزینه هستند و شما می‌توانید هر کدام را که تمایل دارید را انتخاب کنید.

6- هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach)

هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ جزو بهترین هتل های دبی است که در لیست ۵ ستاره‌های این شهر قرار می‌گیرد. این هتل زیبا در منطقه ساحلی جمیرا قرار دارد و در سال ۲۰۱۴ ساخت آن به اتمام رسید. هتل فورسیزن به برج الخلیفه و فواره دبی نزدیک است و از این رو گزینه مناسبی برای اقامت مسافرانی است که برای اولین‌بار به این شهر سفر می‌کنند.

تمام 237 اتاق و سوئیت‌ هتل Four Seasons Resort مجهز به وای فای رایگان و سیستم اطفای حریق هستند. همچنین تجهیزاتی مانند حمام اختصاصی، کمد دیواری، میز و صندلی، صندوق امانات، چای‌ساز و قهوه‌ساز و… در همه اتاق‌های هتل وجود دارند که باعث راحتی حال شما می‌شود. این هتل دارای امکانات رفاهی مانند پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز، اتاق خانوادگی، ساحل اختصاصی، خدمات اسپا، بیزینس سنتر، خدمات خشک‌شویی، باشگاه بدنسازی و… است که از ملزومات یک هتل 5ستاره به‌حساب می‌آیند.

۷- هتل 25 ساعت وان سنترال (25hours Hotel Dubai One Central)

هتل ۲۵ ساعت هتل وان سنترال در منطقه تجاری دبی قرار دارد؛ بنابراین اگر از آن دسته افراد هستید که به گشت‌وگذار در بازارها و مراکز تجاری شهر علاقه‌مند هستید، اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از دلایل محبوبیت 25hour One Central، تازه تأسیس‌بودن آن است؛ چراکه این هتل 5 ستاره در سال 2021 ساخته شده است. فاصله هتل از دبی مال 2.4 کیلومتر و از برج الخلیفه 2.7 کیلومتر است.

خدمات این هتل شامل اینترنت و پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ساعته به ۱۰ زبان دنیا مانند انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی و.. است. از قسمت‌های جذاب این هتل می‌توان به بهسازی آن برای معلولین عزیز اشاره کرد. در قسمتی از هتل خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان، کانسیرج، خدمات اجاره خودرو، خدمات آرایشی و پیرایشی، خدمات خشک‌شویی، محل نگه‌داری کودک و… وجود دارد و می‌توانید در صورت نیاز به استفاده از این امکانات به پذیرش مراجعه کنید.

از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به استخر روباز آن در بام هتل اشاره کرد. ناگفته نماند که فعالیت‌های تفریحی مختلفی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش مسابقات ورزشی، بیلیارد، تور آشنایی با فرهنگ مردم محلی و… نیز در این هتل وجود دارد که هر کدام به نوبه خود جذاب هستند.

8- هتل آناتارا دپالم دبی ریزورت (Anantara The Palm Dubai Resort)

هتل آنانتارا دپالم دبی ریزورت، یکی از ریزورت‌های لوکس برند «آنانتارا» است. این هتل در فاصله 4 کیلومتری ساحل دبی و در «ورلد آیلند آرکیپلگو» (World Islands archipelago) یا «جزایر جهان» ساخته شده است. این هتل مجلل دارای ۷۰ سوئیت، ویلاهای دارای استخر خصوصی و ویلاهای ساحلی است.

از امکانات هتل آنانتارادپالم دبی ریزورت می‌توان به سالن بار با مناظر پانورما از «دبی اسکای لاین» (Dubai Skyline)، «برج العرب» (Burj al Arab) و «برج خلیفه» (Burj Khalifa)، سالن‌های غذاخوری عربی، هندی و سرو غذاهای دریایی اشاره کرد. شما می‌توانید هر کدام از این تفریحات را برای انواع مراسم و جشن‌های خود رزرو کنید تا شبی به‌یادماندنی داشته باشید.

9- هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira, an IHG Hotel)

هتل کرون پلازا دیره دبی در منطقه تجاری دیره ساخته شده است. منطقه دیره با وجود پارک‌های ساحلی، مراکز خرید، سرگرمی‌های متنوع و پارک‌های ساحلی، به یکی از محبوب‎‌ترین مکان‌های توریستی در دبی تبدیل شده است. نزدیک‌بودن هتل کرون پلازا به برج ساعت دیره، کشتی‌های تفریحی، بازار ادویه و طلا باعث شده است که توریست‌های زیادی را از سراسر جهان جذب خود کند.

هتل Crowne Plaza دبی در مقایسه با سایر هتل‌های 5ستاره دبی قیمت کمتری دارد. البته این موضوع به معنی کمتربودن امکانات این هتل نیست و شما می‌توانید تمام امکانات و خدمات یک هتل 5 ستاره باکیفیت را در کرون پلازا دریافت کنید. این هتل دارای 338 اتاق لوکس و سوئیت است و امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات در تمام اتاق‌ها را ارائه می‌دهد.

در این هتل زیبا چند رستوران وجود دارد که غذاهای متنوع بین‌المللی مانند غذاهای چینی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و… را سرو می‌کنند. در هتل کرون پلازا مرکز تجاری، باشگاه بدنسازی، سونا، استخر روباز و… وجود دارد که تنها مهمانان هتل اجازه استفاده از آن را دارند.

10- هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm Dubai)

هتل آتلانتیس د پالم دبی در جزیره ساحلی نخل جمیرا قرار دارد. این هتل از مرکز شهر و مکان‌های دیدنی دبی فاصله دارد؛ اما دارای بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه، آکواریوم زیر آب، مناظر زیبای خلیج فارس، استخرهای روباز ساحلی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی و رستوران‎‌های متنوع با غذاهای بین‌المللی است.

شما می‌توانید در هتل آتلانتیس د پالم دبی به اسب‌سواری، غواصی، موج‌سواری و گلف بپردازید یا سراغ سالن اسپای فوق‌العاده این هتل بروید و خستگی‌ روزانه خود را از بدن خارج کنید. در این هتل می‌توانید به مدت ۱۵ دقیقه هلیکوپتر رزرو کنید و از آسمان زیبای دبی بازدید کنید. همچنین مجموعه‌ای بزرگ از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های برند در هتل آتلانتیس دبی وجود دارد؛ بنابراین نیازی به رفتن به مرکز شهر برای خرید ملزومات ندارید.

این هتل 1548 اتاق دارد و تمامی اتاق‌ها مجلل و مجهز هستند. امکانات این اتاق‌ها شامل بالکن با ویوی زیبا، فضای نشیمن، قهوه‌ساز، چای‌ساز، مینی‌بار، تهویه مطبوع و… می‌شود. علاوه بر این موارد، هتل Atlantis The Palm دارای مهدکودک مجهز است و هر زمان که بخواهید به تفریحات آبی و خرید بپردازید، می‌توانید فرزند دلبندتان را به این مکان بسپارید و مطمئن باشید که فرزندتان هم اوقات خوشی را سپری می‌کند. خلاصه هر آنچه از یک هتل لوکس و 5 ستاره انتظار دارید را می‌توانید در هتل آتلانتیس دبی بیابید.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران