kalout

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2023

کشورهایی که به محض پایان یافتن بحران ویروس کرونا برای مهاجرت بهتر هستند. ما برای همیشه در قرنظینه نخواهیم بود. زمانی خواهد رسید که پاندمی کرونا در جهان به پایان می رسد و شما خواهید توانست دوباره بدون تمام محدودیت­هایی که هم اکنون به دلیل پاندمی کرونا حاکم است، به اسکی بروید. شما قادر خواهید بود به سرزمین های جدید سفر کنید و هر آنچه که را جهان برای شما به ارمغان می آورد، کشف کنید. البته همراه با ارایه و معرفی پاسپورت کووید-۱۹ که مطئنا زودتر از آن چه تصور می کنید به حقیقت خواهد پیوست و برای سفر و مهاجرت امری لازم و عمومی خواهد شد.

علاوه بر فواید مالی، مهاجرت به خارج از کشور کنونی خود، دید شما را نسبت به راه­های مختلف زندگی باز می کند و میل فرآوران به سیاحت و سفر را که از زمان شروع قرنطینه تا به کنون به بالاترین حد رسانده، به سر منزل مقصود رسانیده و به آن پاسخ خواهد داد.

اما در آن هنگام که وقت مهاجرت فرا رسد، بهترین مقصد مطلوب و متقاعد کننده برای رفتن کجا خواهد بود؟

در ابتدا بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2023 را نام میبریم و پس از آن دلایل که چرا بهترین هستند را عنوان می کنیم با آفتاب کلوت همراه باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2023

کشور سوئیس

چرا نباید عاشق کشوری شد که به دلیل کوه­های پر از برف به خانه اسکی معروف بوده و دارای مناظر چمن زار بی نظیر و بهترین شکلات دنیا است. چرا نباید عاشق سرزمینی شد که الگوی خوبی برای حکومت داری در جهان است و همچنین دارای اقتصادی قابل اعتماد است. این سرزمین، کشوری نیست جز سوئیس. بهترین گزینه برای مهاجرت و اقامت دائم. کشور سوئیس از مهمترین کورهای عضو حوزه شنگن است و برای سفر به آن باید ویزای شنگن دریافت کنید.

بر اساس مطالعه و نظرسنجی Expat Explorer انجام شده توسط HSBC در سال 2019 میلادی، کشور سوئیس بالاترین رتبه برای ثبات سیاسی، ثبات اقتصادی و درآمد را در بین دیگر کشورهای جهان به خود اختصاص داد.

بر اساس این نظرسنجی، حقوق سالیانه متوسط مهاجران، 111,587 دلار آمریکا یا معادل 92,400 یورو اتحادیه اروپا بود. سی و سه درصد بالاتر از متوسط جهانی برای مهاجران تمامی کشورها که در حدود 75,966 دلار یا معادل 64,700 یورو اتحادیه اروپا است. طی این نظرسنجی، جمعیتی بالغ بر هفتاد و یک درصد مهاجران به کشور سوئیس اعلام داشتند که درآمد در دسترس آن­ها در این کشور بسیار بیشتر از کشور زادگاه و محل اولیه سکونتشان بود.کشور سوئیس همچنین رتبه دوم در کیفیت زندگی را دارا می باشد.

کشور سوئیس به بازنشستگان هم خوش آمد می گوید. سوئیس در سه سال گذشته در رتبه دوم شاخص بازنشستگی جهانی قرار دارد و این جایزه را در سال 2018 میلادی کسب کرد.

کشور سنگاپور

سنگاپور کشوری مهاجرپذیر و جوان است که از سال ۱۹۶۵ میلادی مستقل شد و طی چند دهه گذشته خود را به یک مرکز تجاری جهانی تبدیل کرده است.

این گشودگی برای جذب سرمایه­ گذاری خارجی باعث شده است که کشور سنگاپور مکان امن و پر سودی برای مهاجرانی باشد که به دنبال سرمایه­ گذاری پر بازده و قابل اطمینان هستند.

حمل و نقل در سنگاپور سریع و آسان است و در این ایالت سالانه 400 ساعت بیشتر در معرض تابش آفتاب در مقایسه با کشوری همچون انگلستان خواهید بود و می توانید از آفتاب لذت ببرد.

براساس مطالعات HSBC کشور سنگاپور دارای رتبه کلی دو برای مهاجرت را دارا می باشد. همچنین این کشور رتبه یک برای نحوه رفتار با کودکان را دارا بوده که دلیل محکمی بر فوق العاده بودن تحصیل برای کودکان و فرزندان به شمار می رود.

این کشور همچنین در رتبه بندی کیفیت زندگی InterNations در رتبه چهارم قرار گرفت و از نظر ایمنی و امنیت در رتبه دوم و در سفر و حمل و نقل رتبه اول را کسب کرد.

اگر به دنبال ارتقای حرفه خود در سطح بالاتر و جذاب­تر هستید که برای فرزندان شما نیز مثبت و موثر باشد، بهترین گزینه سنگاپور است.

کشور فنلاند

اگر به دنبال شروع زندگی در کشوری جدید هستید، چرا شادترین کشور جهان را انتخاب نمی­کنید؟

کشور فنلاند در سال 2020 میلادی در صدر گزارش شادی جهانی قرار گرفت و برای سومین سال پیاپی عنوان خود را حفظ کرد و پایتخت آن، هلسینکی، در صدر رتبه بندی رفاه قرار داشت که البته تعجب آور نیست! فنلاند هم در لیست بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2023 قرار دارد.

این کشور یک فرهنگ جمع گرایی ایجاد کرده است که در آن برابری بر تولید ناخالص داخلی اولویت دارد، بنابراین دارای یک شبکه ایمنی اجتماعی قوی، مراقبت های بهداشتی رایگان و یک تعادل عالی بین کار و زندگی است.

فنلاند همچنین می تواند از برابری جنسیتی تقریباً کامل برخوردار باشد. این تنها کشوری است که پدران بیشتر از مادران با فرزندان در سنین کمتر از ۱۸ سال وقت می گذرانند و در فهرست شاخص زنان، صلح و امنیت دانشگاه جورج تاون در رتبه سوم قرار دارد. این رویکرد شاداب و تازه برای ایجاد یک جامعه در کشور فنلاند منجر به دست آوردن رتبه اول در رتبه بندی سلامت و رفاه InterNations شده است.

کشور کانادا

در حالی که ایالات متحده در آشفتگی سیاسی و اختلافات نژادی دست به گریبان است، کانادا به نظر به عنوان برادر بزرگتر مسئول است تا جذابیت و ابهت قاره آمریکا را حفظ کند.کشور کانادا برای سکونت مردمانی با نژادها و فرهنگ­های مختلف کل جهان در کنار هم است. اگر می خواهید در کشور مقصد خود احساس آرامش کنید، کانادا مکان کامل و قابل قبولی است در لیست بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2023 قرار دارد.

کانادا در نظرسنجی HSBC به طور کلی سومین کشور مهاجرپذیر و در مورد استقبال از جوامع رتبه دوم را کسب کرده است. اگرچه این کشور ممکن است دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت باشد، اما جمعیت نسبتا کم آن مملو از چهره ­های دوستانه است و با مراقبت های بهداشتی رایگان بهترین گزینه برای مهاجرت خواهد بود.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران